SmartERP számlázó modulok ismertetése

"Számlázás a likviditás motorja"
A számla az elismert teljesítésekről kiállított olyan számviteli bizonylat, mely alapján a számlán feltűntetett Vevő az értékesített szolgáltatások és/vagy termékek számlán feltűntetett ellenértékét a számla kibocsátójának(Szállító, Eladó) megfizeti illetve arra kötelezettséget vállal.
Leegyszerűsítve azt mondhatjuk, hogy számla kiállítása nélkül nincs (ár)bevétel! Ezért minden vállalkozásnak érdeke, hogy a megvalósult értékesítések, teljesítések haladéktalanul kiszámlázásra kerüljenek. Ebben nyújtanak elengedhetetlen segítséget a SmartERP keretrendszer számlázó funkciói.

SmartERP számlázó modulok általános jellemzői:

  • hálózatos működés, egyszerre korlátlan számú számla készíthető
  • tetszőleges számú számlatömb használható (példa számlaszámok: M/2010/19273, PU-88576-2010)
  • vonalkód támogatás (U.P.C.,Code 128, EAN) a gyors és hibamentes ügyvitel érdekében
  • Proforma számla készítési lehetőség
  • korlátlan számú számlatétel rögzíthető a számlákon
  • kétnyelvű számlaformátumok támogatása, 3 nyelv használata támogatott
  • különböző beépített nyomtatási formátumok, egyedi nyomtatási formátum kialakítási lehetőség
  • céglogó elhelyezhető a számlán
  • tetszőleges számú számlatípus definiálható az alapértékek, preferenciák beállítására, használatára
  • devizás számlázás, devizás számlák árfolyamának feltűntetése (áfa)
  • Forintos kerekítési szabályok alkalmazása készpénzes számlázáskor
  • egysoros és korlátlan hosszú megjegyzések, vevőspecifikus kommentek megjeleníthetők a számlán
  • pénzügyi kiegyenlítések rögzítése; rendezetlen számlák naprakész nyilvántartása;
  • bevételi pénztárbizonylat nyomtatható készpénzes számlák készítésekor
  • nemzetközi áruforgalmi kiegészítő adatok, paritás (INCOTERMS) megjeleníthetők a számlán
  • a számlán szereplő tételek sorrendje akár vevőnként is beállítható (cikkszám-, rögzítés-, vonalkód-, vevői termék-vonalkód alapú sorrend)
  • számla készítése nyitott megrendelés(ek)ből
  • webáruházi támogatás/integráció
  • tetszőleges számú bankszámla kezelése
  • Bizonylati tételek másolása
  • több számla kötegelt nyomtatása
  • Pénztárgép támogatás/integráció(Micra Jota-M, korábban:Samsung er-420M)
  • Érintőképernyő / TouchScreen támogatás

Miért van több számlázó modul, miért nem csak egy, ami mindenre képes?
Az egyszerűbb számlázási igények kiszolgálása (párezer termék, egyszerű árlista kezeléssel) mellett rendszerünk maradéktalanul képes eleget tenni a legkülönfélébb árképzési módszereknek, összetett kedvezményrendszer kialakításának, karbantartásának, és ezzel egyidejűleg felhasználói jogosultsági szabályokat is folyamatosan ellenőrzi, betartja.
A különböző igények ellátására alakítottunk ki a következő SmartERP számlázó modulokat:

  • Szolgáltatói(cikktörzskezelés nélküli)-
  • Nagykereskedelmi-
  • Kiskereskedelmi-
  • Rendszeres (szerződés alapú havi-, negyedéves-, egyedi ütemezésű díjtételek)-
  • Egészségügyi szolgáltatói számlázó modul.